Pälkäneen Kokoomuksen Nuoret ry

Pälkäneen Kokoomuksen Nuoret on Pälkäneellä vuoteen 2000 toiminut ja 15 vuoden tauon jälkeen vuonna 2015 uudelleen aktivoitu Pirkanmaan Kokoomusnuorten paikallisyhdistys. Yhdistys on Pälkäneen ainoa aktiivinen poliittisen nuorisojärjestön paikallisyhdistys.

Toimimme aktiivisesti poliittisesti ajankohtaisten asioiden äärellä. Toimintamme keskiössä on vaikutusmahdollisuuksien tuominen pälkäneläisiä nuoria, 15–30-vuotiaita, lähelle. Yhdistyksemme järjestää monenlaisia tapahtumia ja aktiviteetteja jäsenistölleen – heille jotka ovat ja mahdollistavat Pälkäneen Kokoomuksen Nuoret.

Kuten aiemmin sanottiin, tavoitteinamme on aktivoida kokoomusnuorihenkisiä nuoria politiikkaan ja vaikuttamaan Pälkäneen asioihin. Pirkanmaan sekä eteläisimpänä että itäisimpänä aktiivisena paikallisyhdistyksenä pyrimme vahvasti olemaan myös mukana vaikuttamassa Kaakkois-Pirkanmaan alueiden asioihin yleisesti.

Jäsenistö on toimintamme pohja ja kunnioitus heitä kohtaan on yhdistyksessämme suuressa arvossa. Toivotamme kaikki kokoomusnuorihenkiset nuoret lämpimästi mukaan toimintaamme!

Käykää myös tutustumassa Facebook-sivuihimme

YHDISTYKSEN HALLITUS:

Juhani Rantanen, puheenjohtaja (juhanirantanen(at)icloud.com)
Aapo Haikkonen, varapuheenjohtaja
Maria Aaltonen, sihteeri