Tampereen Kokoomuksen Nuoret ry

Tampereen Kokoomuksen Nuoret on Kokoomusnuorten suurin paikallisyhdistys Pirkanmaalla ja yksi koko Suomen suurimpia Kokoomuksen Nuorten Liiton paikallisyhdistyksiä. Yhdistyksemme on perustettu vuonna 1926 ja sen 90-vuotisen historian aikana yhdistyksestä on noussut vaikuttajia yhteiskunnan eri alojen kärkipaikoille. Muun muassa entinen pormestari Timo P. Nieminen on yhdistyksen entinen pitkäaikainen puheenjohtaja ja edesmennyt valtioneuvos Harri Holkeri oli yhdistyksen kunniapuheenjohtaja. Jäsenkuntamme koostuu 15-30 -vuotiaista nuorista. Toiminnassamme on mukana opiskelijoita toisen asteen koulutuksesta korkeakouluihin sekä jo työelämään siirtyneitä nuoria. Me emme pingota puvut päällä kokouksissa, vaan toiminnassamme yhdistyy asiapitoinen poliittinen sisältö ja hauskanpito sekä hyvä seura sopivassa suhteessa.

Tampereen Kokoomuksen Nuorilla on suorat vaikuttamiskanavat paikallispolitiikan ytimeen, sillä useita yhdistyksen jäseniä toimii aktiivisesti Tampereen kuntapolitiikassa muun muassa eri lautakuntien jäseninä. Yhdistyksellä on lisäksi edustajat kunnallisjärjestön, Kokoomuksen Tampereen Aluejärjestön hallituksessa. Lisäksi Tampereen Kokoomuksen nuoret näkyy ja kuuluu aktiivisesti puolueyhteisössä. Yhdistyksemme jäsenet ovat vahvasti edustettuna muissa Kokoomusnuorten ja Kokoomuksen toimielimissä.

Sen lisäksi, että yhdistys järjestää omaa toimintaa aina rennommista illanistujaisista erilaisiin vierailuihin ja keskustelutilaisuuksiin, jäsenemme osallistuvat aktiivisesti myös muiden kokoomustahojen järjestämiin tapahtumiin. Toimintamme on jäsentemme näköistä, joten sinä voit vaikuttaa siihen mitä yhdistys tekee vielä tänä vuonna. Tampereen Kokoomusnuorissa vallitsee loistava yhteishenki ja yhdistyksemme toivottaa lämpimästi kaikki uudet jäsenet mukaan toimintaan. Tervetuloa mukaan porukkaamme!

Lisätietoja toiminnasta saa yhdistyksen puheenjohtajalta tai sihteeriltä.

JONI SIHVONEN, PUHEENJOHTAJA

PETRI RAJALA, SIHTEERI

petri(at)petrirajala.com

Seuraa meitä Facebookissa!

Tulevat tapahtumamme löytyy mm. Pirkanmaan Kokoomusnuorten internetsivuilta (pirkanmaankokoomusnuoret.fi) sekä Facebookista.