Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestö ry

Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestö ry. (KNTA) on vuonna 1984 perustettu Tampereen alueen Kokoomusnuorten paikallisyhdistyksien kattojärjestö.

KNTA ja sen jäsenyhdistykset järjestävät aktiivisesti toimintaa kokoomusnuorille Tampereen alueella. Yritysvierailut, koulutukset, seminaarit, saunaillat ja rennot illanvietot ovat toimintamme keskiössä. Jäsenistö osallistuu myös aktiivisesti paikallisyhdistyksien, piirin, liiton ja puolueen tapahtumiin.

Facebook-sivut

Tampereella toimivat Kokoomusnuorten paikallisyhdistykset

NÄSIN KOKOOMUKSEN NUORET RY.

PYYNIKIN KOKOOMUKSEN NUORET RY.

TAMPEREEN KANSALLISET NUORET RY.

TAMPEREEN KOKOOMUKSEN NUORET RY.

Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestö ry:n hallitus 2018

PETRI RAJALA, PUHEENJOHTAJA

petri(a)petrirajala.com

24-vuotias tamperelainen, joka on toiminut kaksi vuotta Pirkanmaan Kokoomusnuorten puheenjohtajana. Vaikuttaa lisäksi Tampereen kaupunginvaltuutettuna. Opiskelee kauppatieteitä Tampereen yliopistossa. Petrin ajatuksia voi lukea blogista http://petrirajala.puheenvuoro.uusisuomi.fi Ehdolla tulevissa maakuntavaaleissa.

MIRA LINDHOLM, VARAPUHEENJOHTAJA

Tampereelta sittemmin Ouluun muuttanut Mira on toiminut pitkään Kokoomusnuorissa. Hän toimi viime vuonna aluejärjestön puheenjohtajana.

RIINA-EVELIINA ESKELINEN

Keväällä 26 vuotta täyttävä talouspäällikkö ja hallintotieteiden maisteri. Syntyperäinen tamperelainen. Yhdestoista aktiivivuosi kokoomusnuorissa käynnissä. Ehtinyt toimia sinä aikana monissa tehtävissä niin Kokoomuksessa kuin Kokoomusnuorissa sekä vaikuttanut viime vuosina myös kuntapolitiikassa ja seurakuntapolitiikassa.

JENS HOLM

23-vuotias tietojenkäsittelyn opiskelija Tampereelta. Jens on Pirkkalasta käsin aloittanut toimintansa vuonna 2011. Siitä lähtien hän on toiminut aktiivisesti Pirkanmaan Kokoomusnuorten piirihallituksessa erilaisissa tehtävissä. Jens on myös toiminut opiskelijapolitiikassa toimiessaan kokoomusopiskelijoiden kanssa Tampereen yliopiston ylioppilaskunnassa vuodesta 2014.

LAURI KNUUTILA

Tamperelainen ylioppilas ja reservin vänrikki.

JULIANNA MERIKOSKI

20-vuotias tamperelainen. Vaikuttamisen lisäksi aika kuluu kaikenlaisen urheilun parissa. Toimii toista vuotta Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestön hallituksessa.

IDA LEINO, ALUEKOORDINAATTORI

ida.leino(a)kokoomusnuoret.fi

050 3235 693

Aluekoordinaattori Ida on toiminut Kokoomusnuorissa vuodesta 2010. Toiminta on painottunut Sastamalaan, jossa Ida toimii varavaltuutettuna ja Sastamalan Kokoomusnuorten puheenjohtajana sekä kunnallisjärjestön sihteerinä. Tällä hetkellä Ida työskentelee aluekoordinaattorina Pirkanmaan ja Hämeen Kokoomusnuorille sekä Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestölle. Idasta tulee isona luokanopettaja hallintotieteellisellä lisämausteella.