Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestö ry

Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestö ry (KNTA) on vuonna 1984 perustettu Tampereen alueen Kokoomusnuorten paikallisyhdistyksien kattojärjestö.

KNTA ja sen jäsenyhdistykset järjestävät aktiivisesti toimintaa kokoomusnuorille Tampereen alueella. Yritysvierailut, koulutukset, seminaarit, saunaillat ja rennot illanvietot ovat toimintamme keskiössä. Jäsenistö osallistuu myös aktiivisesti paikallisyhdistyksien, piirin, liiton ja puolueen tapahtumiin.

Facebook-sivut

Linkin takana Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestön kuntavaaliehdokkaat

Tampereella toimivat Kokoomusnuorten paikallisyhdistykset

Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestö ry:n hallitus 2017

MIRA LINDHOLM, PUHEENJOHTAJA

mira.lindholm(a)outlook.com

Mira toimii mm. Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestön ja Pyynikin Kokoomuksen Nuorten puheenjohtajana.

SAMIR PIETARINEN, VARAPUHEENJOHTAJA

18-vuotias tamperelainen EU-nörtti ja ahkera twiittaaja. Liittyi Kokoomusnuoriin vuoden 2013 syksyllä, koska kokee politiikan intohimokseen. Opiskelee Tampereen Lyseon lukion Eurooppa-linjalla yhteiskuntaopin ohella kieliä ja valmistuu vuoteen 2017 mennessä. Töissä Innokampuksella, jossa pyrkii yhdistämään opiskelijoita ja yrityksiä luomaan uusia innovaatioita. Kuvailee itseään ahkerana optimistina. Ehdolla kunnallisvaaleissa keväällä 2017 Tampereella.

RIINA-EVELIINA ESKELINEN

Keväällä 25 vuotta täyttävä talouspäällikkö ja hallintotieteiden maisteri. Syntyperäinen tamperelainen. Kymmenes aktiivivuosi kokoomusnuorissa käynnissä. Ehtinyt toimia sinä aikana monissa tehtävissä niin Kokoomuksessa kuin Kokoomusnuorissa sekä vaikuttanut viime vuosina myös kuntapolitiikassa ja seurakuntapolitiikassa. Ehdolla kunnallisvaaleissa keväällä 2017 Tampereella.

JENS HOLM

21-vuotias tietojenkäsittelyn opiskelija Tampereelta. Jens on Pirkkalasta käsin aloittanut toimintansa vuonna 2011. Siitä lähtien hän on toiminut aktiivisesti Pirkanmaan Kokoomusnuorten piirihallituksessa erilaisissa tehtävissä. Jens on myös toiminut opiskelijapolitiikassa toimiessaan kokoomusopiskelijoiden kanssa Tampereen yliopiston ylioppilaskunnassa vuodesta 2014. Ehdolla kunnallisvaaleissa keväällä 2017 Tampereella.

LAURI KNUUTILA

Tamperelainen ylioppilas ja reservin vänrikki. On Tampereen Kokoomuksen Nuorten varapuheenjohtaja.

JULIANNA MERIKOSKI

19-vuotias tamperelainen. Vaikuttamisen lisäksi aika kuluu kaikenlaisen urheilun parissa. Toimii ensimmäistä vuotta Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestön hallituksessa.

PETRI RAJALA

23-vuotias tamperelainen, joka on toiminut kaksi vuotta Pirkanmaan Kokoomusnuorten puheenjohtajana. Vaikuttaa lisäksi Tampereen kaupungin varavaltuutettuna. Opiskelee kauppatieteitä Tampereen yliopistossa. Petrin ajatuksia voi lukea blogista http://petrirajala.puheenvuoro.uusisuomi.fi Ehdolla kunnallisvaaleissa keväällä 2017 Tampereella.

SALLA TENHO, ALUEKOORDINAATTORI

salla.tenho(a)kokoomusnuoret.fi

044 032 3362

Kunta- ja aluejohtamisen opiskelija, joka muistaa mainita olevansa kotoisin Noormarkusta (Satakunta), jos murteesta tätä ei vielä huomattu. Työskentelee Pirkanmaan ja Hämeen Kokoomusnuorten sekä Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestön aluekoordinaattorina.