Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestö: Tamperelaiset Kokoomusnuoret antavat täyden tukensa Anna-Kaisa Ikosen jatkokaudelle pormestarina

Julkaisuvapaa heti

Anna-Kaisa Ikosen pormestarikaudella on onnistuttu tehostamaan kaupungin toimintoja ja edistämään kaupungin kehitystä. Viimeisien vuosien aikana kaupunki on säilyttänyt vetovoimaisuutensa näyttäen esimerkkiä muulle Suomelle. Väestönkehitys on ollut kasvujohteista, ja kaupunki on uskaltanut panostaa pitkän tähtäimen investointeihin vaikeista taloudellisista hankaluuksista huolimatta. Hyvinä esimerkkeinä tästä ovat Rantatunneli ja kansihanke.

”Tämän päivän päätökset koskettavat tulevaisuudessa etenkin meitä nuoria sekä tulevia sukupolvia. Toivonkin, että Ikonen on jatkossa tekemässä työtä määrätietoisesti kaupunkimme eteen”, toteaa Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestön puheenjohtaja Mira Lindholm.

Tamperelaiset Kokoomusnuoret antavat täyden tukensa Anna-Kaisa Ikosen jatkokaudelle. Tunnelin päässä on näkyvissä valoa.

Lisätietoja antaa

Mira Lindholm