Hallitus vuonna 2016

Piirihallitus 2016

JENS HOLM, PUHEENJOHTAJA

jonathan.holm(a)live.com

21-vuotias tietojenkäsittelyn opiskelija Tampereelta. Jens on Pirkkalasta käsin aloittanut toimintansa vuonna 2011. Siitä lähtien hän on toiminut aktiivisesti Pirkanmaan Kokoomusnuorten piirihallituksessa erilaisissa tehtävissä. Jens on myös toiminut opiskelijapolitiikassa toimiessaan kokoomusopiskelijoiden kanssa Tampereen yliopiston ylioppilaskunnassa kaudella 2014-2016.

ARTTU HARJU, VARAPUHEENJOHTAJA

Arttu on Lapin lahja Pirkanmaalle. Toimii yrittäjänä ja toista vuotta piirin varapuheenjohtajana.

VIIVI PENNALA, VARAPUHEENJOHTAJA

Seinäjoelta Tampereelle muuttanut opiskelija. Toimii Näsin Kokoomuksen Nuorten puheenjohtajana.

KARRI HEINONEN, TALOUDENHOITAJA

22-vuotias kauppatieteiden ylioppilas. Opiskelee tällä hetkellä Tallinnan teknillisessä yliopistossa. Liittyi kokoomusnuoriin 2013. On nyt toista vuotta piirihallituksessa ja toimii tänä vuonna taloudenhoitajana.

RIIKKA KANERVA

Kevään ylioppilas Tampereen yhteiskoulun lukiosta. Toimii piirihallituksen lisäksi Tampereen Kansallisten Nuorten sihteerinä.

VILHELMIINA LEINONEN

25-vuotias sosionomi (AMK). Erityisenä kiinnostuksen kohteena tällä hetkellä hyvinvointipolitiikka. Vapaa-ajan harrastuksena ja "henkireikänä" on tanssi.

MIRA LINDHOLM

Mira toimii mm. Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestön puheenjohtajana sekä Kokoomuksen Tampereen Aluejärjestön hallituksen jäsenenä. Lisäksi Mira vie nuorekkaita näkökulmia Pirkanmaan Kokoomuksen hallitukselle.

JULIANNA MERIKOSKI

Kevään ylioppilas Tampereen yhteiskoulun lukiosta. Vaikuttamisen lisäksi aika kuluu kaikenlaisen urheilun parissa.

SAMIR PIETARINEN

18-vuotias tamperelainen EU-nörtti ja ahkera twiittaaja. Liittyi Kokoomusnuoriin vuoden 2013 syksyllä, koska kokee politiikan intohimokseen. Opiskelee Tampereen Lyseon lukion Eurooppa-linjalla yhteiskuntaopin ohella kieliä ja valmistuu vuoteen 2017 mennessä. Töissä Innokampuksella, jossa pyrkii yhdistämään opiskelijoita ja yrityksiä luomaan uusia innovaatioita. Kuvailee itseään ahkerana optimistina.

PETRI RAJALA

23-vuotias tamperelainen, joka on toiminut kaksi vuotta Pirkanmaan Kokoomusnuorten puheenjohtajana. Vaikuttaa lisäksi Tampereen kaupungin varavaltuutettuna. Opiskelee kauppatieteitä Tampereen yliopistossa. Petrin ajatuksia voi lukea blogista http://petrirajala.puheenvuoro.uusisuomi.fi

JUHANI RANTANEN

17-vuotias pälkäneläinen, pianisti ja kokoomusnuori. Toimii ensimmäistä vuotta piirihallituksessa. Opiskelee Tampereen yhteiskoulun lukiossa ja uskoo tulevaisuudessa löytävänsä itsensä politiikan tai musiikin ääreltä - suunsoittokin taittuu kiitettävästi! Ohjenuorana pitää Eija-Riitta Korholan lausahdusta "politiikka saa olla tylsää, jotta ihmiset voisivat elää mielenkiintoista elämää". Mielipiteitä löydät blogista juhanirantanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi

HALLITUKSEN VARAJÄSENET:

ALI-REZA ABDALI

Kangasalan kunnanvaltuutettu ja tänä vuonna Kangasalan Kokoomusnuorten puheenjohtaja.

KONSTANTIN DMITRIEV

21-vuotias lähihoitaja. Asuu Mänttä-Vilppulassa, jossa toimii myös varavaltuutettuna.

MILLA HEINONEN

Milla on kotoisin Viialasta. Opiskelee Tampereen yhteiskoulun lukiossa. Ensimmäistä vuotta piirihallituksessa.

ELINA JYLHÄ

Tampereen Lyseon lukion opiskelija, joka on aktiivinen yhdistystoimija.

AKSELI KETTULA

Akseli on 23-vuotias kauppatieteiden ylioppilas Kangasalta. Vuoden 2012 kunnallisvaaleissa hänet valittiin Kangasalan kunnanvaltuustoon. Lisäksi hän on Kansallinen Kokoomus r.p:n puoluevaltuutettu, Pirkanmaan maakuntavaltuutettu ja Kangasalan kunnan rak. ja ympäristölautakunnan jäsen. Vapaa-ajalla Akseli harrastaa musiikkia monin eri tavoin (mm. kuorolaulu) ja monipuolinen liikunta kuuluu hänen arkeensa joskus enemmän ja joskus vähemmän.

LAURI KNUUTILA

20-vuotias tamperelainen, joka on ensimmäistä vuotta piirihallituksessa.

JOHAN-EMIL KUOPPALA

Tamperelainen yrittäjä ja Näsin Kokoomuksen Nuorten varapuheenjohtaja.

JONI MÖNKKÖNEN

Jyväskylästä kotoisin oleva teekkari, joka toimii ensimmäistä vuotta piirihallituksessa.

SALLA TENHO, JÄRJESTÖSIHTEERI

salla.tenho(a)kokoomusnuoret.fi

044 032 3362

Kunta- ja aluejohtamisen opiskelija, jonka vapaa-aika kuluu kotona Noormarkussa fieldspanieli Fantan kanssa. Työskentelee Pirkanmaan ja Keski-Suomen Kokoomusnuorten ja Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestön järjestösihteerinä.