Piirihallitus 2017

JENS HOLM, PUHEENJOHTAJA

jonathan.holm(a)live.com

22-vuotias tietojenkäsittelyn opiskelija Tampereelta. Jens on Pirkkalasta käsin aloittanut toimintansa vuonna 2011. Siitä lähtien hän on toiminut aktiivisesti Pirkanmaan Kokoomusnuorten piirihallituksessa erilaisissa tehtävissä. Jens on myös toiminut opiskelijapolitiikassa toimiessaan kokoomusopiskelijoiden kanssa Tampereen yliopiston ylioppilaskunnassa vuodesta 2014. Ehdolla kunnallisvaaleissa keväällä 2017 Tampereella.

JUHANI RANTANEN, VARAPUHEENJOHTAJA

18-vuotias pälkäneläinen, pianisti ja kokoomusnuori. Toimii toista vuotta piirihallituksessa. Läheisin politiikan osa-alue on ilmasto- ja energiapolitiikka, ja Juhani toimiikin Kokoomuksen ympäristöpolitiikan verkoston sihteerinä. Hän on Tampereen yhteiskoulun lukion abiturientti ja uskoo tulevaisuudessa löytävänsä itsensä politiikan tai musiikin ääreltä. Mielipiteitä ja ajatuksia löydät blogista juhanirantanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi  sekä kotisivuilta juhanirantanen.wordpress.com. Ehdolla kunnallisvaaleissa keväällä 2017 Pälkäneellä.

KARRI HEINONEN, TALOUDENHOITAJA

23-vuotias kauppatieteiden ylioppilas. Opiskelee tällä hetkellä Tallinnan teknillisessä yliopistossa. Liittyi kokoomusnuoriin 2013. On nyt toista vuotta piirihallituksessa ja toimii tänä vuonna taloudenhoitajana.

ARTTU HARJU

Arttu on Lapin lahja Pirkanmaalle. Toimii yrittäjänä Tampereella.

RIIKKA KANERVA

19-vuotias, joka toimii toista vuotta piirihallituksessa.

VILHELMIINA LEINONEN

26-vuotias sosionomi (AMK). Erityisenä kiinnostuksen kohteena tällä hetkellä hyvinvointipolitiikka. Vapaa-ajan harrastuksena ja "henkireikänä" on tanssi.

MIRA LINDHOLM

Mira toimii mm. Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestön ja Pyynikin Kokoomuksen Nuorten puheenjohtajana.

JULIANNA MERIKOSKI

19-vuotias tamperelainen. Vaikuttamisen lisäksi aika kuluu kaikenlaisen urheilun parissa.

SAMIR PIETARINEN

18-vuotias tamperelainen EU-nörtti ja ahkera twiittaaja. Liittyi Kokoomusnuoriin vuoden 2013 syksyllä, koska kokee politiikan intohimokseen. Opiskelee Tampereen Lyseon lukion Eurooppa-linjalla yhteiskuntaopin ohella kieliä ja valmistuu vuoteen 2017 mennessä. Töissä Innokampuksella, jossa pyrkii yhdistämään opiskelijoita ja yrityksiä luomaan uusia innovaatioita. Kuvailee itseään ahkerana optimistina. Ehdolla kunnallisvaaleissa keväällä 2017 Tampereella.

ELINA JYLHÄ

Tampereen Lyseon lukion opiskelija, joka on aktiivinen yhdistystoimija.

LAURI KNUUTILA

Tamperelainen ylioppilas ja reservin vänrikki. Toimii toista vuotta piirihallituksessa, ja on Tampereen Kokoomuksen Nuorten varapuheenjohtaja.

HALLITUKSEN VARAJÄSENET:

PETRI RAJALA

23-vuotias tamperelainen, joka on toiminut aikaisemmin kaksi vuotta Pirkanmaan Kokoomusnuorten puheenjohtajana. Vaikuttaa lisäksi Tampereen kaupungin varavaltuutettuna. Opiskelee kauppatieteitä Tampereen yliopistossa. Petrin ajatuksia voi lukea blogista http://petrirajala.puheenvuoro.uusisuomi.fi Ehdolla kunnallisvaaleissa keväällä 2017 Tampereella.

ISLAM NASSAR

Esittely tulossa. Ehdolla kunnallisvaaleissa keväällä 2017

VIIVI PENNALA

Seinäjoelta Tampereelle muuttanut ylioppilas. Toimii Näsin Kokoomuksen Nuorten puheenjohtajana.

JONI SIHVONEN

Esittely tulossa.

AKSELI KETTULA

Akseli on 24-vuotias kauppatieteiden ylioppilas Kangasalta. Vuoden 2012 kunnallisvaaleissa hänet valittiin Kangasalan kunnanvaltuustoon. Lisäksi hän on Kansallinen Kokoomus r.p:n puoluevaltuutettu, Pirkanmaan maakuntavaltuutettu ja Kangasalan kunnan rak. ja ympäristölautakunnan jäsen. Vapaa-ajalla Akseli harrastaa musiikkia monin eri tavoin (mm. kuorolaulu) ja monipuolinen liikunta kuuluu hänen arkeensa joskus enemmän ja joskus vähemmän. Ehdolla kunnallisvaaleissa keväällä 2017 Kangasalla.

HEIDI HANNULA

Esittely tulossa.

EEMELI HIEKKATAIPALE

Eemeli on Juhannuskylän koulussa yhdeksättä luokkaa käyvä 15-vuotias piirihallituksen "kiintiöalaikäinen". Huolimatta nuoresta iästään hän toimii aktiivisesti useissa eri järjestöissä ja muilla vaikuttamiseen pyrkivillä tahoilla. Ensi syksynä Eemeli aloittaa lukio-opinnot.

JONI MÖNKKÖNEN

Jyväskylästä kotoisin oleva teekkari, joka toimii toista vuotta piirihallituksessa.

SALLA TENHO, ALUEKOORDINAATTORI

salla.tenho(a)kokoomusnuoret.fi

044 032 3362

Kunta- ja aluejohtamisen opiskelija, joka muistaa mainita olevansa kotoisin Noormarkusta (Satakunta), jos murteesta tätä ei vielä huomattu. Työskentelee Pirkanmaan ja Hämeen Kokoomusnuorten sekä Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestön aluekoordinaattorina.