Lähde kunnallisvaaliehdokkaaksi!

Kuntavaalit pidetään 9. huhtikuuta 2017. Kokoomus sai edellisissä kuntavaaleissa 21,9 prosentin kannatuksen ja on Suomen suurin kuntapuolue. Pirkanmaalla tavoitteena on saada jokaiseen kuntaa nuori kokoomuslainen ehdokas.

Kuntavaalit on tilaisuus vaikuttaa oman kotipaikkasi asioihin ja saada aikaan konkreettisia muutoksia lähiympäristössäsi. Vaaleissa valitaan kuntien ylimmät päättäjät, ja erityisesti nuorilla on keskeinen asema kuntien tulevaisuuden suunnannäyttäjinä. Kunta on varsin oiva paikka vaikuttaa konkreettisiin asioihin eikä ehdokkaaksi asettumisen kynnystä kannata pitää liian korkeana.

Tunnetko erinomaisen ehdokkaan vai oletko sellainen itse? Mikäli olet kiinnostunut lähtemään kuntavaaleissa ehdolle tai olet asiaa edes miettinyt, ota yhteys järjestösihteeri Sallaan (salla.tenho@kokoomusnuoret.fi) tai puheenjohtaja Jens Holmiin (jonathan.holm@live.com)! Kerro lomakkeella www.kokoomus.fi/kuntavaalit-2017 kiinnostuksestasi lähteä ehdokkaaksi tai ehdota henkilöä, jonka arvelet olevan kiinnostunut ehdokkuudesta.

Ilmoita itsesi tai kaverisi lomakkeella osoitteessa http://www.kokoomusnuoret.fi/tiedotteet/2016/08/hei-nuori-sinustako-kuntapaattaja/

Tule mukaan vaikuttamaan!