Hallitus vuonna 2015

PETRI RAJALA, PUHEENJOHTAJA

petri(a)petrirajala.com

+358400631875

22-vuotias tamperelainen, joka on nyt toista vuotta Pirkanmaan Kokoomusnuorten puheenjohtaja. Vaikuttaa lisäksi Tampereen kaupungin varavaltuutettuna. Opiskelee kauppatieteitä Tampereen yliopistossa. Petrin ajatuksia voi lukea blogista http://petrirajala.puheenvuoro.uusisuomi.fi

JENS HOLM, VARAPUHEENJOHTAJA

jonathan.hom(a)live.com

040 7307107

Tamperelaistunut Pirkkalan kasvatti, joka opiskelee tietojenkäsittelytiedettä Tampereen yliopistossa. Tänä vuonna neljäs kausi piirihallituksessa ja nyt ensimmäistä vuotta piirin varapuheenjohtajana. Toimii Tampereen Kansallisten Nuorten puheenjohtajana.

ARTTU HARJU, VARAPUHEENJOHTAJA

arttuharju(a)netpoint.fi

050 3440640

Arttu on Lapin lahja Pirkanmaalle. Toimii yrittäjänä ja ensimmäistä vuotta piirin varapuheenjohtajana.

ALI-REZA ABDALI

abdali(a)live.com

Kangasalan kunnanvaltuutettu ja tänä vuonna Kangasalan Kokoomusnuorten puheenjohtaja. On jäsenenä lisäksi Kokoomusnuorten liittohallituksessa, jossa vastuualueenaan on kansainvälinen politiikka.

KONSTANTIN DMITRIEV

konstantin.dmitriev(a)hotmail.com

21-vuotias lähihoitaja. Asuu Mänttä-Vilppulassa, jossa toimii myös varavaltuutettuna.

KARRI HEINONEN

karri.heinonen(a)hotmail.com

22-vuotias kauppatieteiden ylioppilas. Liittyi kokoomusnuoriin noin puolitoista vuotta sitten. Opiskelee tällä hetkellä Tallinnan teknillisessä yliopistossa. Kokoomus puolueena selkeä valinta vastuullisen talouspolitiikan ja kannustavan ilmapiirin takia.

TIMO JOUTSIJOKI, VAALIPÄÄLLIKKÖ

timo.joutsijoki(a)hotmail.com

22-vuotias matkailupalveluiden tuottaja Nokialta. Kokoomusnuoriin liittyi vuonna 2013 halusta vaikuttaa kaupungin asioihin. Kuntapolitiikan lisäksi on kiinnostunut oikeus- ja puolustuspolitiikasta. Kokoomusnuorissa toimii tällä hetkellä piirihallituksessa, sekä Nokian Kokoomusnuorissa sihteerinä. Muu vapaa-aika menee käytännössä jalkapallon seuraamiseen ja Espanjan kieleen ja kulttuuriin tutustumiseen.

AKSELI KETTULA

akseli.kettula93(a)gmail.com

Akseli on 22-vuotias kauppatieteiden ylioppilas Kangasalta. Vuoden 2012 kunnallisvaaleissa hänet valittiin Kangasalan kunnanvaltuustoon. Lisäksi hän on Kansallinen Kokoomus r.p:n puoluevaltuutettu, Pirkanmaan maakuntavaltuutettu ja Kangasalan kunnan rak. ja ympäristölautakunnan jäsen. Vapaa-ajalla Akseli harrastaa musiikkia monin eri tavoin (mm. kuorolaulu) ja monipuolinen liikunta kuuluu hänen arkeensa joskus enemmän ja joskus vähemmän.

NEA LEHMUSSAARI

nea.lehmussaari(a)gmail.com

21-vuotias yrittäjä ja merkonomi, joka opiskelee liiketaloutta Tamkissa. Vaikuttaa kotikuntansa Nokian kaupungin- ja kirkkovaltuuston jäsenenä. Toimii myös Nokian Kokoomusnuorten puheenjohtajana ja Pirkanmaan Kokoomuksen varapuheenjohtajana.  Vapaa-aika kuluu mm. Bobby-koiran ja hevosharrastuksen parissa. Lisätietoa Neasta www.nealehmussaari.fi

MIRA LINDHOLM

mira.lindholm(a)outlook.com

Mira on Tampereen Klassillisesta lukiosta tänä keväänä valmistunut ylioppilas. Toimii mm. Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestön puheenjohtajana sekä Kokoomuksen Tampereen Aluejärjestön hallituksen jäsenenä. Lisäksi Mira on nuorisoedustajana Tampereen kaupunginvaltuustossa ja jäsenenä Lapsiasiavaltuutetun nuorten neuvonantajaryhmässä.

SAMIR PIETARINEN, VIESTINTÄVASTAAVA

samirkael(a)gmail.com

17-vuotias tamperelainen EU-nörtti ja ahkera twiittaaja. Liittyi Kokoomusnuoriin vuoden 2013 syksyllä, koska kokee politiikan intohimokseen. Opiskelee Tampereen Lyseon lukion Eurooppa-linjalla yhteiskuntaopin ohella kieliä ja valmistuu vuoteen 2017 mennessä. Töissä Innokampuksella, jossa pyrkii yhdistämään opiskelijoita ja yrityksiä luomaan uusia innovaatioita. Kuvailee itseään ahkerana optimistina.

KIMMO SUONIEMI

kimmosuo(a)gmail.com

Sastamalalainen yrittäjä ja kansanedustajan avustaja. Toimii alueen Kokoomusnuorten paikallisyhdistyksen puheenjohtaja ja kolmatta vuotta piirihallituksessa. Intohimoinen autoilun puolestapuhuja.

KRISTA VETTENRANTA

krista.vettenranta(a)gmail.com

21-vuotias Krista on kotoisin Satakunnan sydämestä Eurajoelta. Satakunnan pölyt hän ravisti jaloistaan ylioppilaaksi valmistuttuaan ja muutti Pirkanmaalle. Sittemmin on aloittanut opiskelut Vaasassa aviomiehensä kanssa. Tykkää nyplätä ja urheilla.

SAMUEL WIKLUND

wiklundsam(a)gmail.com

20-vuotias hallintotieteilijä toimii toista vuotta piirihallituksessa. Kokoomusnuorten Ylöjärven paikallisyhdistyksen puheenjohtaja ja tuore markkinointialan yrittäjä.

SALLA TENHO, JÄRJESTÖSIHTEERI

salla.tenho(a)kokoomusnuoret.fi

044 032 3362

Neljännen vuoden kunta- ja aluejohtamisen opiskelija, jonka vapaa-aika kuluu kotona Noormarkussa fieldspanieli Fantan kanssa. Työskentelee Pirkanmaan Kokoomusnuorten ja Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestön järjestösihteerinä.