Esittely

Pirkanmaan Kokoomusnuoret

Pirkanmaan Kokoomusnuoret ry on osa Kokoomuksen Nuorten Liittoa ja kuuluu myös Kokoomukseen. Pirkanmaan Kokoomusnuoret ry koostuu Pirkanmaan alueella toimivista paikallisyhdistyksistä sekä Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestöstä. Pirkanmaan Kokoomusnuoret ry on aktiivinen poliittinen yhdistys, jossa mukanaolo on mukavaa ja palkitsevaa ja liittyminen helppoa!

Pirkanmaan Kokoomusnuoret yhdistää politiikasta kiinnostuneita nuoria ympäri Pirkanmaata. Nuorille yhdistys tarjoaa mahdollisuuden toimia politiikan areenalla ja nuoret tarjoavat yhdistykselle mahdollisuuden toimia yhteiskunnassa politiikan jalkauttajana.

Kokoomusnuorten aktiivisuus näkyy erilaisina tapahtumina ja tempauksina ympäri Pirkanmaata. Esimerkiksi eduskuntavaalien aikaan nuoret jakavat vaalimateriaalia, ovat mukana Kokoomuksen ehdokkaiden tilaisuuksissa ja järjestävät omia ajankohtaisia tapahtumia jäsenistölleen. Pirkanmaan Kokoomusnuoret järjestävät yhteistyössä Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestön ja muiden yhdistysten kanssa tapahtumia aina koulutuksista ja keskustelutilaisuuksista saunailtoihin ja bileisiin. Toimintaa siis löytyy laidasta laitaan!

Kokoomusnuoriin ovat tervetulleita jäseniksi kaikki 15-29 -vuotiaat nuoret. Ota yhteyttä, tahdoit sitten lisätietoja toiminnastamme tai olet tehnyt päätöksen liittyä kasvavaan joukkoomme. Tervetuloa mukaan vaikuttamaan!

rekrypoyta

Pres. valtaoikeudet tilaisuus