Lähde ehdolle korkeakoulun edustajistovaaleissa!

Pirkanmaan Kokoomusnuoret on järjestämässä Kokoomuksen edustajistovaalikampanjaa alueen ammattikorkeakouluissa ja yliopistoissa. Mikäli olet siis ammattikorkeakoulun opiskelija ja kyseisen opiskelijakunnan jäsen tai yliopiston läsnäolevaksi ilmoittautunut opiskelija, lähde Kokoomuksen listalla ehdokkaaksi vaikuttamaan opinahjosi toimintaan!

Kokoomuksen ehdokaslistoja ollaan tällä hetkellä laatimassa sekä Tampereen ammattikorkeakoulussa, Tampereen yliopistossa että Tampereen teknillisessä yliopistossa. Edustajistovaaleja järjestetään tänä syksynä eri puolilla Suomea, joten ehdokkaaksi lähtemiseksi kannattaa olla yhteyksissä paikallisiin kokoomusnuoriin tai aluekoordinaattori Sallaan. Edustajistoissa päätetään mm. jäsenmaksujen suuruuksista, talousarvioista ja toimintasuunnitelmista.

Ohessa tulevien vaalien aikataulua. Muistathan olla yhteyksissä ehdokkaaksi lähtemiseksi ajoissa ennen listojen jättöä!

Tampereen yliopisto:

yhteyshenkilö Kokoomusnuorissa Jens Holm, jonathan.holm@live.com

vaalit 7.-8.11. ja ennakkoäänestys 30.10.-3.11.

listojen jättö 28.9. klo 16 mennessä

Tamk:

yhteyshenkilö Kokoomusnuorissa Salla Tenho, salla.tenho@kokoomusnuoret.fi

vaalit 7.-9.11. ja ennakkoäänestys 10.-30.10.

listojen jättö 25.9. klo 16 mennessä

Tampereen teknillinen yliopisto:

yhteyshenkilö Kokoomusnuorissa Salla Tenho, salla.tenho@kokoomusnuoret.fi
vaalit on 7.-8.11. ja ennakkoäänestys 31.10.-2.11.
listojen jättö 2.10. klo 12 mennessä